Zamówienia telefoniczne
i pomoc przy wyborze towaru:
(74) 300-33-96
(+48) 519-178-658
biuro@taniejdladomu.pl
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Menu
Producenci
  • TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu
  • TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu
  • TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu TaniejDlaDomu
Czas realizacji zamówień

Czas oczekiwania

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania do wysyłki + czas jej dostawy

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie.

Czas przygotowania do wysyłki

To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.

Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana.

Zamówienie płatne systemem PayPal jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy kwota na koncie PayPal zostanie autoryzowana.

Zamówienia płatne przelewem lub za pobraniem, składane przez klientów, którzy już raz u nas kupowali, zaczynamy realizować natychmiast, gdy tylko do nas dotrą.

Zamówienia płatne przelewem lub za pobraniem, składane przez klientów, którzy kupują u nas po raz pierwszy, przyjmujemy do realizacji w chwili otrzymania ich potwierdzenia.

Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie na drugi dzień.

Ponieważ towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem czasu jaki jest nam potrzebny by przygotować je do wysyłki, termin wysyłki całego zamówienia szacujemy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.

Czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki podajemy na stronie każdego produktu ("wysyłamy w ciągu").

Czas dostawy:

Paczki na terenie kraju są dostarczane przez firme kurierską w ciągu deklarowanego 1 dnia roboczego od dnia wysłania z naszego magazynu.

Możesz także sam wybrać dogodny dla Ciebie termin wysłania zamówienia. Może to być dowolny termin, nieprzekraczający jednak 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Wyślemy je po skompletowaniu, nie wcześniej niż w wybranym przez Ciebie dniu.

Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

Szczegóły

wysyłamy w ciągu 24 h
Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie, prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili zamówienia. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy tego samego produktu, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli część sprowadzić od dostawcy, wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży, o czym zawsze informujemy osobnym e-mailem.
wysyłamy w ciągu 3-5 dni roboczych
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie - sprowadzamy go od stałego dostawcy.
wysyłamy w ciągu 7 lub 14 dni roboczych
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie, a dostawca potrzebuje czasu by go nam dostarczyć.
towar trudno dostepny, do 21 dni (towar sprowadzany na zamówienie)
To towar specjalny - nie możemy zadeklarować z góry, jak szybko go zdobędziemy. Często jest to towar, który na nasze życzenie dystrybutor sprowadza zza granicy lub towar niskonakładowy, który jest wydawany w większym nakładzie dopiero, gdy dystrybutor zbierze odpowiednią liczbę zamówień. Zakładamy, że jego sprowadzenie lub wyjaśnienie tego, czy i kiedy będzie dostępny nie powinno potrwać dłużej niż 21 dni roboczych. Wraz z dostawcą dokładamy wszelkich starań, żeby stało się to szybciej. Może się jednak zdarzyć, że czas ten się wydłuży. Sporadycznie może się także okazać, że zdobycie tego towaru będzie w ogóle niemożliwe, jeśli w tym czasie dostawca wycofał się z jego sprzedaży. Z góry przepraszamy. Taki towar po jakimś czasie może wrócić do oferty, jeśli znów pojawi się szansa na jego sprowadzenie. Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na towar sprowadzany na zamówienie sugerujemy nie łączyć go w jednym zamówieniu z innymi towarami.
w sprzedaży od ...
To zapowiedź. Znamy termin, kiedy towar pojawi się w sprzedaży i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w dniu podanym na fiszce, jeśli termin wydania pozycji się nie opóźni z winy producenta i jeśli nie zawiedzie dystrybutor.
ponownie w sprzedaży od ...
Tego towaru nie mamy w magazynie - jego zapasy skończyły się u naszych dostawców, ale znamy termin, kiedy pozycja znów pojawi się na rynku (np. w dziale porcelany itp. - planowany jest dostawa). Przyjmujemy zamówienia, których realizację rozpoczniemy w dniu podanym na fiszce, jeśli termin wydania pozycji się nie opóźni z winy wydawcy lub producenta i jeśli nie zawiedzie dystrybutor.
towar niedostępny
Towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie mają go już nasi dostawcy. Pozostaje liczyć na wznowienie. Nie możemy jednak obiecać, że ta pozycja ponownie pojawi się w sprzedaży.

Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca odmawia realizacji naszego zamówienia lub się z nią spóźnia. Dodatkowo prowadzimy sklep stacjonarny i aktualizacja stanów magazynpwych odbywa sie nastepnego dnia.Tym samym my nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta mailem, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też anulować całe zamówienie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl